آقای نوری زاد حلالتان می کنم اما …

21 فوریه

محمد نوری زاداشاره : محمد نوری زاد، یکی از کارگردانان فیلم های موهن علیه صحابه رسول الله (ص)، هم چون فیلم های «پروانه ها می نویسند» و «چهل سرباز»که در آن ها تلمیحا لقب منافق را برای اصحاب رسول الله (ص) به کار برد، در گاه نوشت شخصی خویش، در اقدامی بی سابقه در وصیتنامه خویش از همه آنانی که خطایی از او دیده و جفایی از او مشاهده کرده اند ، و یا احیانا از کلام و قلم او رنجیده و به هر دلیل او را تا کنون نبخشوده اند ، عاجزانه حلیت طلبیده است.آن چه در پی آمده است نامه ایست به آقای نوری زاد که توسط یک اهل سنت ایرانی برای وی ارسال شده است:
این بار صمیمانه سلامت می کنم آقای نوری زاد!
من زحمی دشنه های نابرابری مذهبی در این کشورم که بوق و کرنای دین داری اش گوش دنیا را کرد کرده است. من از گوشه ای از این سرزمین سبز می نویسم که سال هاست مردم و مذهبم قربانی تبعیض و تحریم و تحدید و تهدید اند. من از کناره ای از این مملکت برایت می نویسم که روزی فیلم های «فتنه»انگیز شما را معترض بودم زیرا نه دستی برای نوشتن بود و نه بوق و کرنایی برای دفاع، و تنها صبور بودم که امروز خدای فاروق و ذوالنورین (رضی الله عنهما) که ناجوانمردانه مورد هجمه ی رسانه ای شما قرار گرفته بودند و خدای محمد(ص) شما را به اعتراف وا داشت. شما باید اعتراف می کردید که نه تنها عکس آیت الله خمینی را که منشور حق اولیه آزادی مذهب و بیان را با ساخت فیلم «پروانه ها می نویسند» و «چهل سرباز» پاره کردید. (لینک اعتراف آقای نوری زاد به پاره کردن تصویر آیت الله خمینی)

به نام خدایی که صبور است تا به بندگان ناصبورش بیاموزد که بدانند دست مبارکش از آستین روزگاران بیرون می آید تا حوادث و شواهد به نفع مظلومان رقم خورد.
این بار صمیمانه سلامت می کنم آقای نوری زاد !
من زحمی دشنه های نابرابری مذهبی در این کشورم که بوق و کرنای دین داری اش گوش دنیا را کرد کرده است. من از گوشه ای از این سرزمین سبز می نویسم که سال هاست مردم و مذهبم قربانی تبعیض و تحریم و تحدید و تهدید اند. من از کناره ای از این مملکت برایت می نویسم که روزی فیلم های «فتنه»انگیز شما را معترض بودم زیرا نه دستی برای نوشتن بود و نه بوق و کرنایی برای دفاع، و تنها صبور بودم که امروز خدای فاروق و ذوالنورین (رضی الله عنهما) که ناجوانمردانه مورد هجمه ی رسانه ای شما قرار گرفته بودند و خدای محمد(ص) شما را به اعتراف وا داشت. شما باید اعتراف می کردید که نه تنها عکس آیت الله خمینی را که منشور حق اولیه آزادی مذهب و بیان را با ساخت فیلم «پروانه ها می نویسند» و «چهل سرباز» پاره کردید. (لینک اعتراف آقای نوری زاد به پاره کردن تصویر آیت الله خمینی)
امروز که آتش آن فتنه که در سرزمین های کاهگلی من قربانی بسیار گرفت با دست توانای خداوند ابوبکر و عمر و عثمان و طلحه و زبیر (رضی الله عنهم اجمعین) یقه ی شما را نیز چسبید که این چنین نزار وادار به اعتراف و حلالیت خواهی شدید.
من حلالتان می کنم، من بزرگوارانه تقاضای حلالیت شما را اجابت می کنم که سال هاست از بزرگواری و متانت ما ستم ها بر ما روا داشته اند. امیدوارم فریاد از سر دردتان به گوش ناشنوای دیگران هم برسد.

پاسخی بگذارید

