پیام تسلیت کاک حسن امینی در پی درگذشت آیت الله منتظری

1 ژانویه

 

به گزارش تارنمای ناجی کرد به نقل از هاوری ، کاک حسن امینی در پی درگذشت آیت الله حسینعلی منتظری، پیام تسلیتی منتشر کردند که به شرح زیر است:
«إنّا لله و إنّا إلیه راجعون»
با كمال تأسف و تأثر اطلاع یافتم كه عالم مجاهد راستین، صادق و جسور، شجاع و متهوّر، ظلم ستیز و آزاده، حامی آزادگان و آزادی خواهان، مدافع حقوق حقیقی و مشروع انسان، جناب آقای آیت الله منتظری، به دنبال بیش از هفتاد سال جهاد و مبارزه با ستم و ناروا، این دنیای بی بقا را سر افرازانه به درود گفت و راهی سرای عدالت و حیات جاوید گردید، اینجانب این ضایعه ی بزرگ و مؤلم را به خانواده ی محترم و مجاهد ایشان و به همه ی آزادگان و آزادی خواهان و آزاد اندیشان ایران تسلیت می گویم، خداوند به پاداش حمایت از بندگان محروم و مظلومش و نیز سردادن صدای دفاع از عدالت و حقوق اینان، روح ایشان را با فردوسیان همنشین گردانیده و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجز جزیل عنایت فرماید.
روحش شاد و راهش پر راه رو باد
 حاكم شرع مردمی كردستان
حسن امینی
سنندج 29/9/88

یک پاسخ to “پیام تسلیت کاک حسن امینی در پی درگذشت آیت الله منتظری”

  1. حمزه آوریل 1, 2010 در 1:56 ب.ظ. #

    من از کاک حسن امینی خواهش میکنم که نوارهایش را در بعضی شهرها که همه خیال می کنند خیانت کرده است پخش کند ودوست دارم در شهرثلاث باباجانی در استان کرمانشاه سری بزنند تا اینقدر درمورد سعدی قریشی صحبت نکنند وشماره تلفن خود را به مردم بدهید من شماره تلفن شما را ندارم ولی دوست دارم با شما صحبت بکنم واین شماره من است09189967614

پاسخی بگذارید

