آدرس جدید ورودی تارنمای ناجی کرد (بدون فیلتر)

13 سپتامبر

hspace=7

پس از اعمال محدودیت های بیشمار برای تارنمای ناجی کرد و فیلتر کردن سه باره ی این تارنما توسط مسئولین زحمت کش(!) ذی ربط٬ مدیریت این تارنما بی وقفه در تلاش بود تا دامنه های جدیدی برای ورود بازدیدکنندگان به آن ثبت کند. که به حمد الله این مهم محقق شد و شما از این پس می توانید برای ورود به تارنمای ناجی کرد از آدرس زیر استفاده نمایید (آدرس بدون فیلتر)

http://najeekurd.orq.ir/

 

2 پاسخ to “آدرس جدید ورودی تارنمای ناجی کرد (بدون فیلتر)”

  1. zhobin سپتامبر 14, 2009 در 11:23 ق.ظ. #

    عرض سلام و احترام به نویسنده این بلاگ زیبا
    خیلی بلاگ تان زیبا بود دوست عزیز خیلی زیاد بود
    فعلاً خیلی فکر کردم تا با یک کلمه کوتاه به حد امکان از بلاگ زیبا تان تعریف کنم ولی چنین کلمه در فکرم نیامد
    در هر حال بلاگ خیلی و خیلی زیبا جذاب ودیدنی دارین دوست عزیز
    خیلی عالی است کارهای تان
    همیشه موفق باشی
    ژوبین صدیقی

  2. ٍٍٍٍٍٍسیامک_چابهار سپتامبر 15, 2009 در 5:17 ق.ظ. #

    وبلاگ زیبایی دارید واقعا از فرهنک کوردی خوشم میاد من خودم سنی هستم و شما و وبلاگتان بسیار جذابهستید

پاسخی بگذارید

