به من باز گویند …

28 ژوئن

شعر به من باز گویند اثر شهید کاک احمد مفتی زاده به من باز گویند  

شعری که ذیلا در وبلاگ قرار می گیرد (به من باز گویند ) نام دارد . این شعر یکی از سروده های شهید کاک احمد مفتی زاده (رحمه الله علیه ) می باشد . این شعر دارای سبک تعلیمی می باشد که دارای مفاهیم بسیار ظریف و زیبایی می باشد . این شعر بلند که به شکل مثنوی می باشد را در وبلاگ قرار دادیم تا تشنگان حقیقت از آن بی بهره نشوند .

  که دوستان می توانند آن را با حجمی معادل ۹۰ کیلوبایت به صورت فایل پی دی اف ( pdf )دریافت کنند .


بمن باز گویند: بُکن زندگی

کـمی با مـقامات سـازنـدگی

بمــن باز گــویند: آرامتـر

از احـوال دنــيا بـشو با خبر

بمن باز گـویند: کز احتیاج

شده حرف تو چون ُدربی رواج

بمن باز گویند: ای بی‌شعور

همه ناکسان زر گرفـتند و زُور

بمـن باز گویند: بیدار شـو

ره زنـدگی گیـر و سـالار شـو

برای دانلود کلیک کنید …

 

بدون پاسخ to “به من باز گویند …”

  1. محمد اوت 3, 2008 در 7:48 ب.ظ. #

    سلام, مطالعه آثار مرحوم کاک احمد مفتی زاده منجمله همین دفتر شعر کوچک : به من باز گویند را به همه جویندگان و تشنگان و پیروان حق و حقیقت توصیه می کنم.
    ضمنا همانطور که شاید خبر داشته باشید, سایت مکتب قرآن فیلتر شده و تنها با استفاده از فیلتر شکن قابل دسترسی است.

  2. شیعه کوچولو : حسب معتقدات ....... اوت 25, 2008 در 12:05 ب.ظ. #

    حسب معتقدات اهل سنت که اطاعت از حکومت و اولوالامر را واجب می دانند .
    اطاعت حکومت ایران هم بر ایشان واجب بود که به آن عمل نکردند !!!

    بنابر این . افتخار کردن یک سنی به کسی که به معتقدات اهل سنت عمل نکرده است . باعث خنده ما میشود !

  3. دیاکو اکتبر 5, 2008 در 5:08 ب.ظ. #

    سلام, مطالعه و بررسی دقیق و صادقانه آثار مرحوم کاکه احمد مفتی زاده, حتی همین دفتر کوچک شعر ( به من باز گویند ) عاشقان و تشنگان سرچشمه زلال حقیقت را که در این عصر و زمانه از مشاهده سرابها و گندابهای موجود به تنگ آمده اند, سیراب, و صحت حدیث نبوی: » بدء الاسلام غریبا و سیعود کما بدء, فطوبی للغربا’ » و یافتن مصداق عینی یکی از غرباء در این زمان را برایشان آشکار می سازد.

پاسخی بگذارید

