خانه عشق

30 اکتبر

خانه عشق

امدم  از  سر  تزویر  به   میخانه  عشق     

 

                                         تا کنم  نوش شرابی  ز  پیمانه عشق

 

ساقی امدو پر کرد به جامم  می و  رفت   

 

                                        می  نپرسید  چرا امده ام  خانه عشق

 

لب من بر لب جام و بنشست کام به دل    

 

                                       رفته هوشم  ز بر  بوسه  جانانه  عشق

 

من  به  تزویر   برفتم  که  بدزدم   جامی   

 

                                       ولی اکنون بشدم بافته از خامه  عشق

 

ناگهان   مستی   بفریاد   بگفتا   ساقی    

 

                                        نا کسان را نبود جای به کاشانه عشق

 

ساقی ام گفت که ای عاشق خواب الوده   

 

                                         ان ریا کار شده غرق به خمخانه  عشق

 

شاعر کرد : محمد صدیق حسنی

مختصر شرح حال این شاعر کرد را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده کنید . در ضمن وبلاگی بسیار زیبا دارند که با اجازه ی خودشان این مطلب را از آن گرفته ام .

مختصر معرفی نامه این شاعر در وبلاگ تخصصی خودشان با نام : باور های من

من محمد صدیق حسنی متولد 20/مرداد/1345 هستم اصالتا کورد بوده و تا دوم راهنمایی
تحصیل کرده ام از این رو ممکن است در نگارش دچار خطا شوم بدین وسیله از شما دوست عزیز
به خاطر خطاهای احتمالیم پوزش می طلبم و امیدوارم که این وبلاگ مورد پسند شما واقع گردد .

امیدوارم این شاعر خوش ذوق همیشه موفق و موید باشند ( آمین)

بدون پاسخ to “خانه عشق”

  1. محمد صديق حسني اکتبر 30, 2007 در 10:21 ب.ظ. #

    سلام خدمت شما دوست گرامي از لطف نظر شما بسيار سپاس گذارم .
    دوست عزيز بايد به عزض برسانم كه نام فاميل من را اشتباه درج كرديد نام فاميل من
    ( حسني ) ميباشد لطفا اصلاح گردد .
    با تشكر بسيار فراوان از شما دوست عزيز.
    محمد صديق حسني

پاسخی بگذارید

